کانکس و ساختمان های پیش ساخته یووا

ساخت وبلاگ

کانکس

کانکس اجرا در محل

 

کانکس اجرا در محل کانکسی میباشد که در محل پروژه و یا خریداران محترم که امکان ارسال کانکس آماده در آنجا وجود ندارد گفته میشود که به علت امکان فضای تردد خودرو و صعب العبور بودن و یا ابعاد بزرگ کانکس و یا ساختمان پیش ساخته از کانکس اجرا در محل استفاده میگردد.
ابعاد و اندازه کانکس اجرا در محل بستگی به مکان ساخت و نظر خریداران داشته و قیمت کانکس پیش ساخته بسته به نوع متریال مصرفی متفاوت میباشد.
در ساخت کانکس اجرا درمحل کلیه قطعات و اجناس مصرفی اعم از آهن آلات و …. بصورت کاملا آماده و برش خورده ابتدا در کارگاه آماده شده و به محل ساخت کانکس ارسال میگردد. کانکس اجرا در محل بیشتر بصورت اضافه بنا در بام و در حیاط بوده و با متراژ گوناگون بصورت کانکس سرایه داری، کانکس آموزشگاهی، کانکس انباری،کانکس کلینیک، کانکس کمپ، کانکس اداری، کانکس دوطبقه، و.…… ساخته میشود. /
مهمترین آیتم در ساخت کانکس اجرا در محل بازدید از محل ساخت میباشد که گروه فنی مهندسی شرکت کانکس یووا با تیم قوی خود در هر زمان بصورت رایگان این امر مهم را انجام میدهند.
شرکت کانکس یووا برترین مرکز ساخت پروژه های کانکس و ساختمان های پیش ساخته بصورت اجرا در محل با بیش از ۸۰۰ پروژه موفق در سرتاسر کشور در خدمت خریدران محترم و گرامی میباشد . برای کسب اطلاعات کامل از نحوه فروش و ساخت با مشاورین فروش و دفتر فنی شرکت تماس حاصل نمایید.

کانکس و ساختمان های پیش ساخته یووا...
ما را در سایت کانکس و ساختمان های پیش ساخته یووا دنبال می کنید

برچسب : کانکس,کانکس فروشگاهی,کانکس,خرید کانکس,فروش کانکس,قیمت کانکس, نویسنده : منفرد youvaco بازدید : 147 تاريخ : دوشنبه 12 آبان 1399 ساعت: 19:37

کانکس جوشی و کانکس پیچ و مهره ای

کانکس جوشی و کانکس پیچ و مهره ایی در ساختار کانکس پانلی مورد استفاده قرار میگیرد. در سیستم کانکس جوشی قطعات بصورت برش خورده با استفاده از الکترود نمره ۳ با جوش ممتد بهم متصل میشوند و در کانکس جوشی پرتابل و کانکس دو قلو و کانکس چند قلو استفاده میگردد.کانکس پیچ و مهره ایی با اتصالات مخصوص و جوینتر و مفصل در کانکس کمپ پانلی و ساختمانهای پیش ساخته پانلی استفاده میگردد.
قطعات کانکس پیچ و مهره ایی بصورت فلت پک به محل پروژه ارسال میگردد و در کوتاه ترین زمان ممکن با ابعاد بزرگ ساخته میشوند. کانکس پیچ و مهره ایی دارای قابلیت دمونتاژ بوده و میتوان کانکس پیچ و مهره ایی را چندین بار مونتاژ و دمونتاژ کرد و به همین دلیل قیمت کانکس پیچ و مهره ای از کانکس جوشی گرانتر میباشد.

موارد استفاده کانکس پیچ و مهره ای

– کانکس کمپ پیچ و مهره ایی ادارای و خوابگاهی
– کانکس اضافه بنا پیچ و مهره ایی در بام و حیاط
– ساختمان پیش ساخته پیچ و مهره ایی پانلی ویلایی
– کانکس پیچ و مهره ایی نمازخانه
– کانکس دفاتر اداری
– کانکس پیچ و مهره ایی پانلی کارگاهی
– کانکس پیچ و مهره ایی مسکونی

کانکس و ساختمان های پیش ساخته یووا...
ما را در سایت کانکس و ساختمان های پیش ساخته یووا دنبال می کنید

برچسب : کانکس,کانکس فروشگاهی,کانکس,خرید کانکس,فروش کانکس,قیمت کانکس , کانکس پیچ و مهره ای, نویسنده : منفرد youvaco بازدید : 193 تاريخ : چهارشنبه 7 آبان 1399 ساعت: 20:12

کانکس و ساختمان های پیش ساخته یووا...
ما را در سایت کانکس و ساختمان های پیش ساخته یووا دنبال می کنید

برچسب : کانکس,کانکس مسکونی,خرید کانکس,فروش کانکس,کانکس ارزان,کانکس یووا,کانکس لوکس, نویسنده : منفرد youvaco بازدید : 154 تاريخ : يکشنبه 4 آبان 1399 ساعت: 1:18